Alla inlägg den 27 november 2009

Av Ingrid Raij - 27 november 2009 19:37

Idag var jag på återbesök på bröstenheten och jag är så glad och tacksam för att det är så underbar personal som tar hand om oss patienter!!

Ni är guld värda!

Av Ingrid Raij - 27 november 2009 19:29

Jag skall inte till Oslo men jag önskar verkligen att jag skulle!

Jag får hålla tummarna för alla jag känner! 

Kommer att vänta ivrigt vid telefonen under lördagen!

Nu är det bara 2 veckor kvar till Stora Stockholm dvs Hund2009!!


I morgon kommer Fredrik och Mikaela, yngste sonen och sambo.

De skall bli bjuda på råddjursstek och trattkantareller, någon förrät lär det väl också bli och kanske en efterrätt. Det skall bli jätteroligt att träffa dem.

De är nyfikna på Ultras valpar. De skall få Ultra i julklapp!! Nja, någon utställningsrätt vill jag kanske ha! Eller Mikaela blir kanske sugen på att ställa ut.

De har längtat länge efter Ultra men nu är det äntligen dags! Det är så roligt att de har möjlighet att ha henne!

Ovido - Quiz & Flashcards