Direktlänk till inlägg 30 juni 2009

frisk

Av Ingrid Raij - 30 juni 2009 17:42

Jag kan räkna mig som frisk från bröstcancern, men jag skall gå på årliga kontroller och äta hormoner i fem år.

Jag har varit ganska pigg och framåt under året beträffande det mentala men nu när spänningen släpper kommer den stora tröttheten. Att få i gång arbetslivet och vardagslivet så att det flyter tar på krafterna. Ibland är jag alldeles mörbultad och blir stressad när jag har tider att passa och telefonen ringer.

Jag får vara försiktig nu i solen med min hud, här är det solskyddsfaktor 50+ som gäller för 50+ kvinnan!


Många komplimanger för mitt fina hår och frisyr får jag! Det är otroligt roligt och värmande att så många lyckönskar mig! Tänk vad alla positiva tankar och hälsningar betyder mycket! Tycker synd om alla människor som retar upp sig på bagateller, vädret och allt möjligt! Se det ljusa och vackra i tillvaron. Nu blommar mina alla pioner för fullt, bara en sådan sak!

 
 
Birgitta, Nisse och Zmugges matte

Birgitta, Nisse och Zmugges matte

30 juni 2009 18:07

Så glad jag blir för din skull, när jag läser att du är frisk från din bröstcancer :)

http://www.123minsida.se/Griffonkillarna

 
Marie

Marie

2 juli 2009 06:46

Åh vad skönt att du är frisk förklarad från cansern nu. Jag håller med du var jättefin i håret sist vi sågs. Hoppas du får tillbaka krafterna snart också.
Ha det gott i sommarvärmen!!! Ses väl i Alfta.
Kram Marie

http://aussies.zoomin.se

 
Marie

Marie

2 juli 2009 08:04

Stort grattis och många kramar till dig!

Verkligen Carpe Diem som gäller..

Marie o Nisse med flock

http://www.freewebs.com/marieshundar

 
Lena m pinschern Bella

Lena m pinschern Bella

10 juli 2009 11:52

Jättegrattis till att vara frisk!
Fortsätt nu att njuta av livet så får vi andra också försöka lära oss att leva nu och inte bara planera för "sen/då ska jag..."

http://www.mypinscher.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid Raij - 13 december 2009 19:25

Ja, så var årets höjdpunkt över! Att komma till stora sth är avslutningen av året. I år kolliderade utställning med den i Helsingfors pga av att de inte fanns andra datum att välja på. Det är roligt att åka dit också så det får bli nästa år. I år...

Av Ingrid Raij - 13 december 2009 19:15

Nu har första valpen flyttat!! Det var en av de bästa valpöverlämningar jag har haft. Jag pratade med Katarina för fem år sedan och efter samtalet tänkte jag att till dem vill jag lämna en valp. Men då hade jag ingen. Nu var det dags för ytterligare ...

Av Ingrid Raij - 27 november 2009 19:37

Idag var jag på återbesök på bröstenheten och jag är så glad och tacksam för att det är så underbar personal som tar hand om oss patienter!! Ni är guld värda! ...

Av Ingrid Raij - 27 november 2009 19:29

Jag skall inte till Oslo men jag önskar verkligen att jag skulle! Jag får hålla tummarna för alla jag känner!  Kommer att vänta ivrigt vid telefonen under lördagen! Nu är det bara 2 veckor kvar till Stora Stockholm dvs Hund2009!!   I morgon...

Av Ingrid Raij - 22 november 2009 16:56

jag tänker på Malin varje dag och önskar lycka till!   Undrar om svenska folket har fattat om man som vi har slut på sjukpengar och det händer något innan vi har börjat arbeta så står vi utan ersättning. Bryter vi benet, eller får stroke så får v...

Ovido - Quiz & Flashcards