Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Ingrid Raij - 30 juni 2009 17:42

Jag kan räkna mig som frisk från bröstcancern, men jag skall gå på årliga kontroller och äta hormoner i fem år.

Jag har varit ganska pigg och framåt under året beträffande det mentala men nu när spänningen släpper kommer den stora tröttheten. Att få i gång arbetslivet och vardagslivet så att det flyter tar på krafterna. Ibland är jag alldeles mörbultad och blir stressad när jag har tider att passa och telefonen ringer.

Jag får vara försiktig nu i solen med min hud, här är det solskyddsfaktor 50+ som gäller för 50+ kvinnan!


Många komplimanger för mitt fina hår och frisyr får jag! Det är otroligt roligt och värmande att så många lyckönskar mig! Tänk vad alla positiva tankar och hälsningar betyder mycket! Tycker synd om alla människor som retar upp sig på bagateller, vädret och allt möjligt! Se det ljusa och vackra i tillvaron. Nu blommar mina alla pioner för fullt, bara en sådan sak!

Av Ingrid Raij - 30 juni 2009 17:40

Ja nu är de en månad och de två röda flickorna och den ena svarta killen är sträva. Killen som blir korthårig är väldigt mörkt brunsvart.

De tycker det är spännande att vara ute.



Ovido - Quiz & Flashcards