Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Ingrid Raij - 15 mars 2009 21:11

Måndag 16 mars blir Rya-Ryas valpar 5 veckor!

En röd slät hane en black-and-tan sträv hane och en dito tik!

Vi önskar kennel Intoto's lycka till med de fina valparna!

Av Ingrid Raij - 15 mars 2009 20:53

Nu är utställningsträningen i gång vid Ekängen i Surahammar!

Skönt att det var soligt idag, vi träffas kl 17 och då var den fortfarande uppe.

Det var 13 stycken som kom i åldrar från 4 månader och uppåt.

 Vi kommer nog att bli runt 20 för det var flera som inte kunde idag.

Det är roligt att se hur snabbt hundarna förstår vad som förväntas av dem!

Therese och jag tycker att det är jätteroligt att träna med er och vi går mot varmare tider och då blir det ännu roligare!

Av Ingrid Raij - 15 mars 2009 20:37

Tack Pia för du hjälper mig komma igång med bloggen igen!


1 maj skrev jag senast och 7 maj 2008 fick jag besked om att jag hade bröstcancer. Det tog tid och kraft men nu är jag på G!


Tack vare enormt stöd från familj, vänner och griffoner går det mesta!

Ovido - Quiz & Flashcards