Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Ingrid Raij - 20 mars 2009 09:20

Jaha nu börjar utställningssäsongen för mig som inte var på MyDog.

Lördag skall bilen vara städad och packad, hundarna i topptrim, mätta och utvilade. Alla utställningsgrejer med, försäljningsgrejer, egna saker..

Dessutom skall vi vara vackra och utvilade.

 Therese kommer från Uppsala framåt kvällen.

Kommer att träffa Jennie och Alfons vilket skall bli så roligt.

Nej nu är det bäst att sätta fart!

Av Ingrid Raij - 20 mars 2009 09:13

I går blev jag hembjuden till Pia. Ingeborg och Loffe skulle komma för promenad och valptitt. Jag skulle ju också ut så jag tog mina hundar + Snuggles och Otto och stack. Så mycket mindre snö när jag kom ner mot Mälardalen! Vi gick en härlig sväng i solen men kall nordanvind. Inga älgar eller ormar i sikte.

Valparna äer 5 veckor och lilla Ida morrade åt gammelmormor!! Varför var hon bortlovad? Haha, hon kommer till ett toppenhem! Lyckostar!

Släta hanen var också rolig och lekfull och bt hanen börjar också få humör.

Det är alltså mycket positivt för mig. De skall leka tufft och snabb bryta till puss och kel. Men så har jag ju lång erfarenhet.

TACK Pia och Ingeborg för ett par trevliga timmar med glada hundar!

Ovido - Quiz & Flashcards